sobota 1. května 2010

Holčičí tvoření 4

14 dní uteklo jako voda a s děvčaty jsme opět měly naše holčičí tvoření. Tentokrát jsem se rozhodla, že zkusíme ubrouskovou techniku. Jako první jsme tuto techniku vyzkoušely na obrázek vytvořený z lékařských špachtliček. Musím říct, že jsem docela dostala vztek, když jsem zásilku dřívek rozbalila. Skoro všechny jsou ohnuté nebo jinak pokroucené, takže porovnat je pěkně k sobě byl nadlidský úkol. :-((((
Ale nakonec jsme vybraly těch pár jakžtakž rovných..



No a abychom si trochu spravily chuť, jako druhé jsem pro děvčata vybrala tyhle úžasné truhličky, které se jim určitě budou hodit na takové ty holčičí cetky :-))



A jako malý bonus jsem těm mým tvořilkám koupila tyhle pěkné vybarvovací plastové přívěsky. Vybarvily je barvičkami na sklo a schovaly si je do truhliček. Žirafky vypadají úžasně, co? :-))

1 komentář:

Fabi řekl(a)...

Magnificas cajas !!!!
Besitos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails