neděle 6. května 2012

Něco k odpolední kávičce nebo nedělní snídani


Tak si mi tuhle manžel postěžoval, že se u nás nějak málo peče :-) A tak jsem pod tlakem slíbila, že každou neděli něco upeku :-) No a tentokrát jsem měla doma jablíčka, ale nechtěla jsem standardní štrůdl (i když ten milujeme a neznám lepší moučník). A tak jsem na netu vyčenichala tento recept na jablečnou buchtu. Vůbec není špatná, je měkkoučká, šťavnatá a dle toho, že už téměř zmizela, tak i chutná :)))
Pro zájemce je tady recept:

1,5 hrnku polohrubé mouky
1 necelý hrnek cukru
1 HERA
1 vanilkový cukr
1 prášek do pečiva
2 pol.lžíce kakaa
4 vejce
5 jablek

Jablka oloupeme a nakrájíme na malé kostičky. Heru necháme rozpustit. K jablkům přidáme do mísy 4 žloutky, cukr, rozpuštěnou Heru, kakao, vanilkový cukr. Poté přisypeme mouku, do které jsme rozmíchali prášek do pečiva. Nakonec přimícháme ušlehaný sníh z bílků.
Vylijeme na vymazaný a vysypaný hlubší plech. Pečeme cca 20 minut při 200 stupních.
Buchtu jsem pocákala čokoládovou polevou a posypala kokosem.

A myslím, že příště by snesla i kapku rumu :-)




Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails