sobota 9. března 2013

POLYVORE

Včera večer jsem objevila na Facebooku odkaz na aplikaci Polyvore. Už jsem tam u pár uživatelů viděla tyto kolekce, myslela jsem, že si je dělají sami, třeba ve Photoshopu. Ale teď jsem zjistila, že na to je tahle aplikace. Ne, že by mě móda až zas tak brala, nejsou na to finance ani figura :-), ale tohle je takové hraní a odreagování se. Tak si každý den asi střihnu jednu virtuální kolekcičku :-D. Prostě si tam skládáte a vybíráte věcičky, jak by se vám dohromady líbily. A tak jsem dneska sestavila třeba toto:



Ale protože sem se to jaksi tematicky nehodí a mě to prostě chytlo (třeba jen na chvíli, nevím, uvidíme), udělala jsem nový blog, který budu věnovat jen tomu. Takže kdo by měl zájem, může se juknout i SEM
Jen mi dejte chviličku než ho upravím k obrazu svému i vašemu :-D

Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails