sobota 21. září 2013

Inspirace

Tak jsem se tento týden tak trochu inspirovala na netu, kde mě zaujal nápad na výrobu polštářů z nepotřebných pánských košil. Výsledek mi přišel vtipný, veselý, a tak říkajíc "za málo peněz hodně muziky" :-)
Hned následující den měli shodou náhod v mém oblíbeném sekáči akci na pánské košile za 30,- Kč. Takže jsem neváhala a pár jich zakoupila :

Dala jsem se do práce až večer, takže fotky nejsou nic moc, zítra zkusím nafotit lépe.
Pak už jen zbývá si vybrat tvar, který by měl polštář mít. Já jsem pro první pokus zvolila obdélník, pro druhý kruh.
Pro ten kruhový jsem musela ušít speciální kruhovou vnitřní výplň, aby se nedeformoval.
Obdélníkový jsem dozdobila bavlněnou krajkou. Ještě přemýšlím, že bych stejnou krajku dala i na ten kulatý, na kapsičku, aby byla výraznější.




Myslím, že to vůbec nedopadlo špatně a už se těším na zítra na další tvoření :-)

4 komentáře:

Ajka řekl(a)...

Prima nápad, výsledek vypadá skvěle:-)
Ajka

zcdl řekl(a)...

Zdenka, ta kockovana s cipkou v strede je bombasticka :)

Unknown řekl(a)...

Děkuju děvčata :-), moc mě bavily. Jdu dělat další :-)

Gizela řekl(a)...

Moc hezké polštářky.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails