středa 17. února 2010

Recyklace krabice - tutorial

Tak vás zase všechny zdravím :-)
Onehdy jsem řešila dilema do čeho zabalit zákaznici objednané korálky a ostatní věci. Neměla jsem zrovna doma žádnou koupenou hotovou krabici a nutně jsem potřebovala zboží poslat. A napadla mě tahle spásná myšlenka. Současně mám totiž přístup ke krabicím zbylým po vyndání papírů do tiskárny. A víka z těhle krabic jsou úplně ideální. Třeba se vám to bude někomu taky hodit :-)
Popřípadě by se samozřejmě dala i polepit nějakým hezkým papírem a použít na zabalení dárečku.



Naměříme si 12cm z obou stran krabice, uprostřed zbyde 7cm široký pruh



Nastřihneme na obou stranách krabice



Tupou stranou nože nebo nůžkami vyznačíme dle pravítka obě linie přehybu (přímka spojující nastřižená místa)



A pak už jen zbývá krabičku přehnout a zavřít :-))



Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails