pondělí 22. února 2010

Tiffany

Tak snad je blog v pořádku a já můžu pokračovat dál. :-))
O víkendu jsem byla na dlouho plánované akci u kamarádky. Kdysi byla na kurzu Tiffany a slíbily jsme si, že mě to taky jednou naučí. Jenže mezitím stihla být
v jiném stavu a porodit nádhernýho klučinu, takže to jaksi moc nešlo.
Ale klučina už trošičku odrostl, tak jsme se na to mohly konečně vrhnout.
Samozřejmě, že jsem doma nechala foťák, takže nemám nafocený proces výroby. Ale alespoň pro ilustraci - tady je výsledný produkt. Nedokonalý, plný chyb, ale můj.
Technika je to úžasná, ale neskutečně pracná - připravení základního tvaru skla, jeho broušení, olepení měděnou páskou a potom spojování cínem.
ALE URČITĚ BYCH TO CHTĚLA ZKUSIT ZNOVA. Paráááááda



1 komentář:

Blanka řekl(a)...

Paráda.Mooc se mi líbí Tiffany lampy.Určitě by se mi aspoň jedna doma hodila

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails