sobota 3. července 2010

Noty kam se podíváš....

Dneska mě asi milovníci hudby a klavírního umění nebudou mít moc v lásce, ale já jsem prostě nemohla odolat pokušení :-)
Napadlo mě udělat moje milované papírové korálky z notové partitury. Tak jsem nelenila a ještě hned včera jsem zaběhla do prvního antikvariátu. Koukali na mě sice trochu divně, když se mě zeptali jestli chci Smetanu, Dvořáka či něco jiného a já jim odpověděla, že to je jedno, že to stejně rozstříhám... :-))) A tak pan vedoucí nakonec donesl toto:





Klavírní škola z roku 1918. Doma nevěřili vlastním očím, co to zas domů vleču :-))



Takhle to vypadlo nějak na půl cesty...



No a tady je konečný výtvor. Ještě jsem je zapomněla nalakovat, tak to musím rychle napravit.



Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails