sobota 10. července 2010

Tissue box - tutorial

Zdravím Vás všechny, mé milé návštěvnice.
Venku je horko k padnutí, který opravdu, ale opravdu nesnáším. A tak jsem zalezlá doma a můžu si v klidu tvořit :-) A jak si tak brouzdám po netu, na jednom z blogů mé oblíbené španělské tvořilky MARIA DEL CARMEN se mi líbil nápad na tenhle obleček na box s papírovými kapesníčky. Snad mi to Maria promine, ale prostě jsem to musela hned zkusit taky :-)
Tak tady máte krátký návod, musela jsem trochu improvizovat, tak snad se třeba bude někomu hodit. A asi to vyzkoušíme po prázdninách s děvčaty na našem pravidelném holčičím tvoření.



1) nastříháme si (v mém případě z barevné vlnité lepenky) obdélníčky dle velikosti jednotlivých stran krabičky s kapesníčky. 2 menší a 2 delší na boky a 1 větší na vrchní stranu. Každý kousek by měl velikost boku krabičky přesahova na každé straně cca o 3mm



2) jednotlivé kousky lepenky po okrajích prodírkujeme - vrchní díl kolem dokola, ostatní díly po třech stranách. Můžete to dělat děrovačkou, ale do té mé se mi bohužel lepenka nevešla, takže nastal plán B - dírky jsem dělala průbojníkem (snad se to tak jmenuje :-), ženská si musí umět vždycky poradit)



3) na vrchním díle ostým nožíkem vyřízněte otvor odpovídající otvoru na krabičky s kapesníčky



4) jednotlivé díly spojíme propletením dírek stužkou, šňůrkou či jiným materiálem. Aby se mi toto lépe provádělo (stužka se třepí), její konec jsem stáhla a omotala izolepou - vypadala jako konec tkaničky do bot - a lépe se tak protahovala dírkami





5) No a tady už je hotový výsledek :-))





Žádné komentáře:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails